Nápověda k aplikaci single-sign-on

Novinka: Pro práci s účty ze systému ePUSA jsme pro Vás připravili krátký manuál zde

Založení účtu

Založení nového uživatelského účtu se liší podle zdroje ověřování
  • v případě zaměstnaneckých účtů jsou účty založeny automaticky při prvním úspěšném pokusu o přihlášení
  • v případě účtů ePUSA/CzechPoint jsou účty jsou účty založeny (napárovány) automaticky při prvním úspěšném pokusu o přihlášení. V případě, že nemáte založený účet v systému ePUSA, kontaktujte prosím správce aplikace ve Vaší organizaci.
  • v případě účtů typu Veřejnost je potřeba vyplnit formulář v sekci Registrace. Jako identifikátor účtu (username) je zde používán email.

Změna hesla

Možnost změny hesla je umožněna pouze u zdrojů, kde je to z technických a bezpečnostních důvodů možné. Proto lze měnit heslo pouze u účtů typu Veřejnost a ePUSA. Hesla u účtů z ostatních zdrojů je třeba měnit přímo ve zdrojovém systému, tedy konkrétně
  • ePUSA - kontaktujte prosím správce aplikace ve Vaší organizaci nebo přímo v SSO
  • CzechPoint - přímo na stránkách OVM

Zapomenuté heslo

Tato možnost je dostupná pouze u uživatelských účtů typu Veřejnost. Pro ostatní typy účtů je nutno kontaktovat jejich správce, který zajistí resetování hesla. Změna se proveden na stránkách SSO na záložce Zapomenuté heslo. Vyplněním emailu se identifikuje, pro jaký účet je požadována změna hesla a na danou emailovou adresu přijde email s odkazem na formulář, kde si lze změnit heslo. Tento odkaz je platný pouze tři dny.

V případě problémů s přihlášením nás kontaktujte pomocí emailu